Min fredag!

Orkade inte plugga svenska idag! Får lägga några timmar på det i morgon istället. Vart och beställt tapeterna och sen åkte jag och tvättade bilen för att Rickard aldrig hinner det nu när han jobbar i vår lägenhet.. Så han skulle bli glad! Fick egentlig inte tvätta bilen i bilttvätten med det hick bra för den här gången Linda :) köpte fika och åkte hem till syster och familj och myste lite med deras underbara döttrar! Efter det köpte jag med mat till R och drog till lägenheten! Nu är snart käket klart :) kommer bli supersnyggt ! Var nere på konstgräset och var avundsjuk på de andra som träna!! Vill med! Avslutar kvällen med mat och mys i soffan... Ensam eftersom mannen min fortfarande grejar i lyan!! I morgon blir en lång dag så snart blir det sängen! Natti natti ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, Sara!

2012-03-25 @ 08:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0