HALSFLUSS!

Började få ont i halsen i söndags och i gårkväll gjorde det riktigt ont! I natt har jag knappt kunnat svälja och i morse gjorde det förbannat ont!
Prata med min ena syster som sa att hon skulle in till vårdcentralen och ta halsprov. Lika bra att jag tar tag i kragen och gör detsamma ! Väl där så visade svaret positivt! Sån jädra otur! Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu!

Min halsfluss innebär att jag missar två VFU-dagar denna veckan och jag orkar knappt göra något!
Det värsta är att jag inte kan träna något denna veckan! Så surt, hade verkligen sett fram emot internmatchen på fredag!

Jag brukar vara bra på att fuska och träna även ifall jag är sjuk men denna gången har jag verkligen bestämt mig för inte göra några aktiviteter denna veckan. Möjligvis en promenad på fredag om jag mår bättre!
Så nu äter jag en massa isglass och dircker te och försöker plugga lite då och då... bläääää !

Hoppas alla ni andra mår bättre än vad jag gör !!! =) KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0