Full rulle hela dan

Tjoo! Har vart uppe sen sex och varit aktiv konstant. Åkte bussen till Skövde kl 7 för ett seminarium och en föreläsning i naturvetenskap! Som tyvärr inte var så givande som jag hade hoppats på! Väl hemma igen var set lunch och sen drog jag igång med att fylla ännu några lådor!! Har vart i vår nya lägenhet med två lass med lådor nu! Tog en paus ifrån flyttandes med en fotbollsträning ! Riktigt underbart gött att vara i gång igen ! Efter det blev det lite mer flytt av lådor och nu är vi klara för idag! Nu ligger vi i sängen.. Rickard snarkar högt bredvid ! :) i morgon blir det ännu en dag i skolan och efter det ska jag ta kort på väggen i nya lyan för nu har tapeten kommit upp och det vill jag såklart visa er :) Natti natti :)

En bild på mig och Karin som hade lite tråkigt på föreläsningen om Etik i naturvetenskaplig undervisning!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0