Blocket.se

Tjingiling.. Nu är jag och Rickard i full gång med att slänger en massa saker som vi inte längre ska ha och packar lådor. Känns jätte spännande att vi får nycklarna till vårt nya hem på onsdag men samtidigt lite sorgligt att lämna denna. Både min och Rickards första lägenhet! Jaja, nu när vi flyttar vill man ju också köpa lite nytt så jag har lagt ut lite hyllor och sådant som vi inte vill ha kvar på blocket.se
Nu har jag snart fått sålt allt! Super skönt! Man slipper åka och slänga det man inte vill ha. Istället kommer någon och hämtar det och man får till och med betalt för det! Super! Just nu ser det ut såhär hemma hos oss! Laddar fö träning som börjar halv nio i kväll.. Lite halvt seg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0