Riktigt seg dag..

I går och i dag har jag haft skolarbete hemma! Vilket innebär timmar med endast läsning. Att läsa såhär mycket gör att man blir trött och seg.. inte kul ! Riktigt längtar tills i kväll när jag ska ut och springa!!

Har läst en bok om barns språkutveckling, den var ganska intressant faktiskt. Har också läst lite i en avhandling som vi ska ha läst klart tills på måndag.
Har även en seminarium på fredag i naturvetenskap, till den kursen ska jag med ha läst ut en bok.. som jag ska börja läsa i snart. Kände att jag behövde ne paus nu bara !

Ska ta en paus med att diska och fixa iordning lite här hemma innan jag fortsätter. Skönt att jag ska till Skövde i morgon, torsdag och fredag! Man blir rätt trött på att sitta hemma och plugga bara.

Jepp, nu blir det lite städning ! Ha det så bra ! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0