Jag och Hjärtat !

I går var det lördagen den 7 januari. Detta är inte vilken lördag som helst utan den lördagen som jag och Rickard har varit tillsammans i 4 år. Sjukt att tiden går så snabbt.. Älskar honom mer och mer för varje dag !

Vi spenderade nästan hela dagen tillsammans. Först lunch hos min farmor och farfar. Efter det åkte RIckard och kollade på lite bandy och jag åkte hem och fixade och grejade. Sen kom Rickard hem med vackra rosor och en fint kort ! Som jag blev mycket glad för ! JAg lagade en god middag och vi avslutade kvällen med en bio. Vi såg The girl with the dragontatto (??) . Den var okej, men tråkigt att den var precis jättelik den svenska så man viste ju hela tiden vad som skulle hända.

Nästa år har i vart tillsammans i fem år så det måste vi allt fira lite mer ! Men denna dagen var jättemysig. Tack min älskade vän för dessa fina år tillsammans.. men som sagt mer ska det bli =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0