Härliga fredag!

I dag har jag haft en riktigt skön semester dag! Började dagen med en god frukost och skickade runt lite på internet. Efter en stund kom Rebecka och Ruben och vi gick en runda runt Lidan. Det var skönt med sol men det blåste skitmycket och kallt var det också. Efter det var det dags för den efterlängtade thaimassagen. Så jädra gött alltså.. hon tog i precis lagom mycket också! Det får det absolut snart bli igen. Det borde man egentligen gå på en gång i månaden.

Vid 13-tiden åkte jag hem till Josse för en löprunda i skogen! Vi spang en runda på 5km, känns ganska lagom sådär på en fredags eftermiddag. Nästa fredag börjar vi på konstgräset så då blir det inga mer löprundor.
Köpte med mig jeansen från Gina tricot på vägen hem.. de satt som ett smäck så riktigt nöjd över dem!

har fortfarande inte duschat för nu ska jag, Josse, Wilma och Vera åka till badhuset.. Det ska bli gött  och bada lite i varmvattenbassängen och sen basta en stund!
Vi avslutar kvällen hemma hos Josse och Danne med färska räkor med tillbehör och film.
Rickard ska inte vara med ikväll eftersom han ska ha grabbkväll hemma och dricka lite öl och sen gå ut en sväng tror jag..



Här är en bild på Wilma när hon precis blivit storasyster och håller lillasyster Vera i knät ! Så söta !

Nu ska jag göra mig klar för att träffa dessa godingar ! Hoppas ni får en lika mysig fredag som jag ! =) KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0