Fotbollshelg !

Goddag!

Hela fredagen har jag och mitt Rackeby vart med i Lofaturneringen som är i början av januari varje år. Ví spelade ganska bra och gick vidare. Så även hela söndagen ägnades åt inomhusfotboll.. Det har varit riktigt skoj även ifall vi bara kom 3:a. Vi borde minst kommit två.. för vi är bättre än Råda.. så det var lite surt!
Men bara att ta nya tag och köra på!
Denna säsongen kommer vi att spela i division 3 norra eftersom farmalagen tas bort ur div 1 och 2. Det ska bli skoj att möta lite nya lag och nya utmaningar. Men eftersom vi spelar i en bättre divsion krävs mer träning. Men jag tränar som vanligt 4-5 ggr i veckan, bara att det bli mer löpning nu för att få en bättre kondis.

I morgon ska jag lämna in min tenta som jag haft över jul. Jag ska också i morgon och resten av veckan arbeta med ett arbete om barns lärande som ska lämnas in på torsdag. Under veckan ska jag fixa kurslitteratur till naturvetenskapskursen och tal-läs-och skrivutveckling. Det kommer bli dyrt tyvärr !

Och just nu kollar ju jag och Rickard efter ny lya, eftersom vi vill köpa något eget. Vi ska på en visning på onsdag. Hoppas det är något att ha! Alltid när jag sitter vid datorn är jag inne och läsar utomlandsbloggar, för jag saknar Thailand GRYMT MYCKET! Jag och Rickard var ju i Koh Chang förra jan/Dec och det var underbart ! Men pengarna måste sparas om man ska köpa nytt nån gång... =)



Jag och Rickard rider elefant i djugeln på ön Koh Chang. Detta var bland det läskigaste vi har gjort för det kändes som att man skulle ramla av när som helst.. hahah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0