JAG ÄR LYCKLIG!

Trots min otroligt jobbiga förkylning så är jag riktigt glad just nu ! Kan dock inte berätta förens i morgon kväll !=)

Helgen har som vanligt gått snabbt. I går var det Tibrocupen på dagen. Mitt lag inledde inte cupen så jättestarkt med avslutade den på bästa möjliga vis. Med vinst mot SIL med 2-1 så känns det som att man vunnit hela cupen ändå. Jag gjorde ett grymt snyggt mål mot dem och la även in straffen som betyde vinst för vår del! UNDEBART!

På kvällen firade vi mormor som fyllde 75 år med middag på Terrasen och sen fortsätte vi hem till Malin och Krille där det blev paketöppning, tårta, champagne, jordgubbar och godis ! En riktigt lyckad kväll som jag tror Mormor gillade !..



Hoppas eran lördag också var  bra ! KRAM / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0