Iphone 4S

I går var jag och Rickard inne på The Phonehouse och fixade en ny VIT ihopne till mig. Men eftersom de vita var slut så har de beställt en till mig. SÅ på måndag är även jag en iphonenörd !!



Då kommer jag även ha möjlighet att uppdatera här oftare om jag fixar bloggappen! Det ska bli skoj att prova. Men framför allt ska det bli gött att ha den med sig när man springer. Då ha jag möjlighet att ha koll på min löpning. HUr långt jag springe, hur snabbt och hur mycket jag hinner utvecklas innan det är dags att börja nere på Degeberg ! Den 4 mars redan är vå första träningsmatch, det ser jag fram emot ! OCH jag kan dessutom ha en massa bra musik i den som jag kan lyssna på när jag spinger.. FETT GÖTT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0