HEJ IGEN!

HEJ! Har varit lite dålig på att uppdatera det sista, har så jädra mycket i skolan ! Det tar aldrig slut.. har man läst ut en bok så är det bara till att hoppa på nästa !
Naturvetenskapen är rolig men den är så enorm. Önskade att jag hade varit mer aktiv under naturkunskapen i gymnasiet.. men det är väl bara till att kämpa på! Ibland får man en Aha-upplevelse och ibland får man läsa om några gånger innan man fattar!

I dag är det underbara FREDAG! Sen jag började plugga har fredagar varit underbara. När jag arbetade som kock har fredag och helgen allrid hört ihop med jobb som min del. Men nu är det helt underbart! Jag hinner träna mycket fotboll och även plugga lite. Jag har lagt festen åt sidan lite och koncentrerat mig mest på träningen. Men nu har jag fått benhinnsinflamation så har även fått lagt löpningen åt sidan i två veckor och ska smörja in benen med voltaren i tio dagar. Det känns fakitskt mycket bättre redan. I morgon och på söndag (om vi går vidare) är det inomhuscup I Tibor, Möbelcupen! FÅr se hur det går med mina ben då!



I dag är jag hemma och pluggar. Har precis skrivit klart ett referat av en avhandling och så ge mig på boken teknik i skolan. Om en stund ska jag cykla hem min gamla cykel till famor och farfar. De ska få den eftersom jag fick en helt ny cykel i julklapp av älskling och pappsen så behöver vi inte den mer. Sen ska vi åka till Josse, Danne och barnen en stund. I kväll blir det träning på konstgräset och efter det FREDAGSMYS !!

Ha en fin fredag ! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0