Tisdag och näst sista fotbollsträningen..

Ja i dag är jag hemma och pluggar. Har läst en boken - Att lära än nästan som att leka, och sitter just nu och skriver en sammanfattning av den. Nu är det dags för en lunchpaus och efter det en promenad ut för att hämta frisk luft.
Till lunch blir det rester från gårdagens middag, stekt laxfile, pressad potatis och örtsås. GOTT !

I eftermiddag är min näst sista fotbollsträning för denna säsongen! =/ Tiden har gått sjuktsnabbt alltså. Det ska bli skönt att börja inne sen också med tanke på att vädret (allt regn) ställer till det för oss så vi inte kan gå på planerna och tvingas löpa istället. Det är inte lika kul som att spela fotboll, som ni säkert förstår !
En kort resumè av denna säsongens fotboll:
Denna säsongen är jag inte helt nöjd med. Laget har inte utvecklats, snare tvärtom... och jag som spelare har inte heller utvecklats specielt mycket. Vi kom tre i våran serie. Vilket är okej med tanke på lite träningsnärvaro, sjukdomar och skador. Jag hoppas på att inomhussäsingen ska bli skitskoj och att vi som lag ska utvecklas mera !

Nästa år kommer jag att spela i Rackeby IK också med efter det vet jag inte, om jag ill satsa mer på fotbollen kanske jag byter klubb ett tag.. Känns riktigt tråkigt att det är så många i laget som är oengagerade och skiter i att träna.. Vi hade kunnat vinna våran serie om vi hade tränat mer ...

Hepp nog talat om detta, nu blir det lunch! =) / SARA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0