Tisdag förmiddag..

Hejsan!
Gick upp i tid eftersom det är läsning som står på schemat idag! Tänkte åka till skövde och plugga med sväng med Karin och Johanna men känner att jag hoppar det idag. Dels är klockan för mycket nu och dels känner jag att jag får mer gjort hemma när det bara är läsning.

Det tar en stund att åka buss fram och tillbaka till Skövde, den tiden kan jag änga åt annat ! Som att kolla facebook eller blogga haha!
Nej men  nu ska jag ta tag it och läsa en timme till sen blir det en långpromenad med Thea !


Hittade detta gamla kortet på mig och Thea, haha ! =) Det är ett härligt kort ifrån skoltiden.. en utav alla dessa utgångar och fester !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0