Jag saknar dig...



...är det filmen jag ska snart ska titta på! En kompis till mig berättade att henens lillasyster hade gråtit igenom i stort sett hela filmen. Så i dag mitt i min läsardag ska jag ta en paus och se Jag saknar dig och gråta lite! haha..

Är trött på att läsa Miljöer för lärande, fattar lite mer nu när jag kommit in i den men det är så mycket text på så liten ytta !  Titta själva.. blääää !



Jaja såhär ser jag ut i min mysdress! Samtidigt som jag pluggar.. och ska kolla på film tvättar jag också för fullt nere i källaren! Anledning NR 1 till att jag vill flytta till hus, slippa alla dessa förbannade trappor när man ska tvätta, inte okej att bo på fjärde våning utan hiss då !


Tjingeling / SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0