Hemtenta

Ja just det, har haft en hemtentamen denna veckan som ska lämnas in i morgon ! Känner att jag har fått med det viktigaste, sitter en sista gång och kollar igenom och rättar lite stavfel och sådär.
Kommer dock på mig själv med untanflykter hela tiden, kollar på klipp ifrån idol och skit.

Nej i går var jag på 50-års kalas. Min moster och morbror är tvillingar så firade dem i går! Det var jätte trevligt, de hade fixat lekar och god mat. Efter att ha firat dem åkte jag tidigare där ifrån hem till Linda och Andreas.
Där åt jag ännu mer! =) Vi hade nämlingen kräftskiva.. så där blev det havskräftor, räkor, paj, sallad och bröd.. riktigt gott ! Vi avslutade kvällen hos dem i soffan med filmen The way back och godis och cola ! Myspys!

Just nu sitter jag som sagt med min tenta, tror jag ska fixa iordning mig och dra till Josse en sväng och kolla om hon kan kolla om jag missat något!


Idag blir det färsk rödspätta, potatis och sås till lunch innan det är samling för näst sista A-lagmatchen för i år ! Mot Mellby.. dem måste vi vinna mot för de ligger sist i serien! Men man vet aldrig ! =)

Ha en bra söndag ! / SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0