Det är dags för freeeeedagsmyyyyysssss !

Ja, äntligen fredag igen !  Sköna, älskade fredagarna är tillbaka ! När jag jobbade tyckte jag inte alls ås för då jobbade jag nästan alltig fredagarna. Men nu när jag börjat plugga igen och inte jobbar så mycket så älskar jag fredagar!


Jag midsommarafton ! En galet rolig kväll/natt/morgon !!!! =)


Min fredag kommer innehålla mycket smått och gott ! Har börjat dagen med en stor god frukost! NU ska jag städa iordning här hemma för Rickard och nån jobbarkompis till honom skulle ta några öl här innan de drog vidare för bowling med jobbet ! Jag ska ägna dagen åt en shoppingrunda i eftermiddag eftersom jag har fått min älskade lön! KLockan tolv blir det lunchspinning med Thea.. det ska bli gött men vaknade upp med halsont så får se hur mycket jag orkar ge idag..

I kväll blir det fredagsmys hos min svärmor och hennes sambo. Vi ska äta tacos och ta en glas rödvin! men bara ett eller två... =) I morgon ska jag upp tidigt för sista A-lagsmatchen för i år !


Ha en BRA och MYSIG FREDAG ! / SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0