slutspurtten på hemtentan..

Ja, i morgon ska den läman in. Känns okej ändå.. Inte riktigt med del D. Men förutom den delen så k'nns det okej. Ska bli skönt att lämna in den och bli människa igen. Rickard säger att jag bli tråkig och sur när jag har hemtenta.. och det vill jag ju såklart inte vara. Eftersom jag har lagt den andra kursen åt sidan när jag gjort denna tentan ska jag ta tag i den nästa vecka. FIlma och observera till uppgifterna jag har i den kursen och komma igång.

Jag har ju verkligen något att se fram emot  i november (Egypten) med min älskling, så nu är det bara till att köra på !! =)

Har planerat till att ha två lektioner nästa vecka. En om sopsortering och en om vår planet och världsdelar.. det ska bli riktigt kul att få undervisa lite !!

I dag är det söndag. Vi är lite sega för vi var på middag och lite galej hos Rickards mobror i går. Det var skoj men vi var ganksa trötta eftersom vi i går gick upp halv sex och drog till Ullared. Handlade en hel del, dock mest julklappar ! Skönt att få det gjort. Rickards första tur till Ullared. Han kallar det för helvetet. Vilket jag kan förstå eftersom det var sjukt mycket folk där i går ! Till och med jag tyckte det var lite jobbigt. Nästa gång jag åker dit så ska inte några männ med iaf. Det bli jag och brudar =)

Happ nu blir det lunch, köttfärssås och spagetti och sen fotbollsträning.. lovely !

Ha en bra söndag / sara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0