Orsaker att inte arbeta med hemtentan!

Jaa, som ni kanske har märkt så har ju jag just nu en hemtena som jag arbetar med. Men på något konstigt vis så hittar jag alltid andra "viktigare" saker att göra. Som att tex byta sängkläder, diska, dammsuga. Och just det.. kom ju på att jag såklart just precis NU måste beställa hem böcker till nästa kurs och kolla igenom schemat 20 ggr. Åka till Skövde för att läna en bok och tvätten måste ju tvättas... Och sen måste jag ju också hitta bestäma vart jag och Rickard ska åka utomlands och en månad och skriva här i bloggen ska ju med hinnas med!

Ja som ni märker så blir listan lång! Just nu skriver jag här men annars håller jag på att byta sängkläder. Och faktiskt så måste jag åka till Skövde och låna boken i eftermiddag! Måste nämligen ha den i denna tentan om jag ska klara den.

Ja just det, jag och Rickard ska ju troligtvis åka till lite varmre breddgrader om ca 1 månad. Det blir antingen en vecka till Egypten eller till Spanien. Beror på var den är varmst i november..
Vart skulle ni åka ? och varför ? Vi kan värkligen inte bestämma oss ! Har hört att mate är skit i Egypten, men det verkar som att det är varmast där, eller? Ja detta måste jag kolla upp lite bättre! Rickard vill gärna kunna golfa också.. så detta tål att tänkas på !

Just nu lyssnar jag på Titanium med David Guetta och Sia.. grymt härlig låt och jag blir sååå sugen på att träna!
Men idag är det vilodag, i morogn kör vi första fotbollsträningen inne ! LOVELY !..

Ha en bra lördag! Jag måste dra nu om jag ska hinna med allt som jag skulle göra idag =) / SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0