Hemtentamen del 2

Goddag!
Andra delen till min grammatikhemtenta är i full gång. Tog precis en paus för lunchspinningen och har nyss kommit hem. Ska nu äta lunch, det bli ärtsoppa idag! =)



Efter lunchen ska jag fortsätta med min tenta. Det känns ganska bra fakitskt, som att jag är med i matchen liksom!

Just nu strömar We found love med Rihanna ur högtalarna! Jag känner att det äntligen är FREDAG!
Ska greja med tentan en stund till sen städa iordning här hemma !
I kväll ska jag ta med min systerdotter Wilma till badhuset och efter det blir det Idol, räkor och mys hemma hos systeryster Josse !

Wilma sommaren 2010 !



I LOVE FREDAG !  (=en riktig mysdag/kväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0