Gruppträning.

Hello.

Ja nu är det lite uppehåll med fotbollen, närmare bestämt till den 19 oktober. Så jag har idag köpt ett tremånaderskort på Korpen. Så i dag har jag och Thea vart och tränat Box. Så jädra skoj med gruppträningspass alltså. Finns så många nya roliga pass jag vill prova på !

I morgon kör jag och pappa all in på korpen. Föst ett spinningpass i en timme och direkt efter det ett pumppass ! Är redan laddad inför det ! =)


Jag för två sommrar sedan ! =)


Nu har jag duschat och ska fortsätta läsa boken om att analysera elevtexter, faktiskt mycket intressant. I morgon börjar jag min VFU på en ny skola, det ska bli jättekul ! Är nästan lite nervös inför att träffa mina nya elever och handledare ! Fast på ett bra sätt  =)

Ha en bra måndagskväll !! / SARA

Kommentarer
Postat av: Nadia

Ja, det ska bli riktigt roligt! Vi ska dit och fira tre år tillsammans så vi ska väl mesta ha det gött. Dricka öl, äta god mat, ut och dansa och massa shopping :) Haha, men vi ska även på Veronica mAggio nu på onsdag kväll :) Prövat något nytt pass? Puss

2011-10-10 @ 23:27:03
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0