Försöker stressa ner..

Har varit en anning stressad för allt som varit i skolan och lektioner som ska planeras och träning som ska hinnas med. Men nu har jag äntligen lämnat in den andra tentan och kan fokusera lite mer den andra kursen och litteratur som ska handlas hem till den nya kursen. Jag känner att jag inte behöver stressa lika mycket. Jag har knappt varit hemma något på flera dagar känns det som.. Har jag varit det så har det varit plugg. Men i dag slutade jag 13.00 och åkte hem och fixade dem nya gardinerna i storarummet. Det blev fint !

Jag har också skrivit klart halva seminarieuppgiften till nästa vecka. Så det känns skönt !
Nu ska jag cykla hem till famor och farfar en sväng och se hur de mår innan jag ska hem igen och laga middag och sen träna med min underbara Rackebybruuuudar !



Ha en bra onsdag ! kram / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0