Äntligen ... resan bokad !

Ja, ni läste rätt !! =)
Nu har vi bestämt oss vart vi ska åka och resan är bokad och betallt.
Den 15 november sitter vi på flyget till Egypten, Makadi Bay.

Såhär ser det ut däe vi ska bo och vara !



Ska bli grymt underbart att komma iväg till värme, sol och bad i en vecka. Jag har ju inte ens badat i hemma i Sverige en enda gång i sommar.. men det kan jag lova att jag kommer göra nu!

Snorklingen ska tydligen vara skitbra där. Så ska kolla igenom mina saker och hitta mitt cyklop och simfötter.. gör jag inte det måste jag köpa nytt. Det finns ett korallrev precis utanför stranden där vi bor så här ska det plaskas i vattnet varje dag !

Älskar att åka utomlands, till nya länder. Efersom vi aldig varit i Egypten och vi bara kan åka en vecka så kändes detta som vårt enda alternativ. Vi har hört både bra och dåligt om Egypten men det är ju alltid bäst att skapa sig en egen uppfattning. Så vad vi tycker får ni reda på när vi kommer hem! =)


Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh, fan vad gött! Vad gick kalaset på?

Jag har en vecka semester i början av december som vi funderar att åka utomlands på. Lutar nog åt egypten för våran del också för att få så solsäkert som möjligt :)

2011-10-23 @ 21:23:45
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: sara

2011-10-23 @ 22:25:12
URL: http://tillmigsjalv.blogg.se/
Postat av: Anonym

denna resan kostade nästan14000 för oss två. men då är det all inclusive också! äta o drika så mkt man vill =) vi åker med ving..

2011-10-23 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0