Stockholm får vänta..

Hade planer på att åka till vår huvudstad nu i november, men eftersom vi ska åka utomlands om dryg en vecka så tillåter inte plånboken det. Så tråååkigt, saknar mina vänner där otroligt mycket. Men tänkte att det får bli en tur ditt i december istället. Då kan man ju passa på att julshoppa lite också. Handla klart julklappar och så!

Eftersom jag fick ett ryk och saknar dem och Stockholm så mycket, så kommer här lite bilder från sist jag var där och hälsa på dem i.. augusti tror jag det var..



Saknar er vänner. KRAM / SARA


Kommentarer
Postat av: Anneli

Det var en riktigt mysig helg det!

2011-11-04 @ 14:55:32
URL: http://annelisynnerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0