SÖNDAG!

Hej. Helgen har redan passerat och den har gått otroligt snabbt.

Idag är det mycket som ska hinnas med. Jag ska snart dra och kolla lite på en träningsmatch i fotboll. Efter det ska jag hitta en liten present till min mamma. Hon fyller år i morgon men ska ha lite kalas fika vid fyra i dag. Efter jag har hittat en present ska jag dra och springa 5 eller 7,5 km i nåt spår i skogen. Och efter det blir det till att plugga lite med ett PM jag skriver i Barns lärande. Ska också kolla över så att jag har alla böcker till nästa kurs, tror det är några böcker som kommer tillbaka den 14nov på bibblan här i stan så kan nog låna några där. Vilket är skönt, för det är sjukt mycket böcker till denna kursen. Man blir verkligen ruinerad på att köpa all litteratur man behöver.


Jag i sommras, på en krog på Kärringön !

Ha en bra söndag !!  KRAM / SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0