Salong Axelsson

God morgon!
Ska strax ta mig en promenad bort till frisören och göra nya slingor och klippa mig ! Ska bli så skönt då mina toppar är klyvna och hårbotten lyser med sin tråkiga gråaktiga råttfärg haha..



Syster Malin, jag och Lollo i somras på räkfrossa! SAKNAR !

Efter frisören som tar typ tre timmar ska jag hem fort som fan och sätta igång med pluggandet av min hemtenta.. Känns trögt eftersom det sista delen är så jävla svår. Om det är någon som är duktig på de kulturella förändringarna under 1900-talet så kontakta mig !! =)

Jo, jag och Rickard vill ju flytta så just nu kollar vi på lägenheter! Det som var så spännande i mitt inlägg innan var att vi buda på en lägenhet men till slut blev den för dyr så vi sket i den. =/
I morgon ska vi kolla på en till lägenhet.. Så det är spännande tider just nu.. Jag är sjukt sugen på en förändring så att flytta skulle inte vara helt fel just nu! Eller skaffa ett husdjur =) Det hade vart grejer det !

Ops, måste gå ! Vi hörs KRAM / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0