Jul i vårt hus..

Ja i dag kväll har jag fixat min en gran. Nu är den pyntad och fin..
Det luktar gott utav barren i lägenheten och det lyser så fint. Rickard ligger och slappar och kollar på Beck just nu.. och jag ska snart hoppa på honom och göra detsamma!



Granen klar och julklapparna ligger under den. Jag är nästan klar med dem med, jag har bara två klappar kvar sen klar!

Skönt !

I veckan ska jag arbeta med min hemtentamen i Barnlitteratur så kommer nog åka till Skövde en del. Sen ska vi nog baka nya snickerskakor för dem tog ju slut med en gång.. för de var sjukt GODA!

Det blir mycket träning denna veckan ockå... såhär ser det ut:

Löpning mån och tis
fys och styrka ons
pump tor

Sen får vi se hur helgen ser ut. Det är ju julhelgen så den blir nog lugn.. med god mat, träffa släkt och vänner och kanske några promenader och vädret tillåter!

Ha en bra vecka! Kram / Sara !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0