JUL 2011

Ja julen närmar sig med stormsteg. Redan 1 december idag... Jag har kollat in julkalendern på svtplay och den verkar faktiskt riktigt bra i år. Så den ser jag fram emot att se !

Såhär ser det ut hemma hos mig just nu !


I vårt sovrum har jag en stor vit/silvrig stjärna som jag har köpt på Ullared, älskar den!



I storarummet har jag hängt upp mina vinröda gardiner och hängt upp min svarta stjärna !!



Min vita adventljusstake har jag varit i skogen och hämtat gråmossa till och köpt dyra, långa gråa ljus till !

December är verkligen en mysig månad. Med alla fina stjärnor och stakar i fönstrerna och alla levande ljus på borden.  Nu är det bara julpyntet och granen kvar =) På lördag blir det pepparkaksbak också !

Har ni pyntat i era hem!? vist blir det mysigt.. nu vill man vara vara hemma och baka, äta gott och mya varje kväll !

Ha en fin kväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0