hemtenta och true blood

Hejsan!
I dag åkte jag till Skövde en sväng och träffade några klasskompisar för att komma igång med hemtentan i barnlitteratur. Nu känns det skönt att äntligen vara igång med den..Ska kämpa på de sista dagarna innan jul och sedan får jag se hur mycket jag har kvar efter jul. Har ju en anna rolig inlämning efter nyår med.. men det känns ändå som att man är med i matchen! Vilket är oerhört skönt att känna!
Mina klasskompisar har tjatat på mig att jag ska börja kolla på true blood. NU har jag börjat kolla.. har snart sett första säsongen och den är så konstig så jag kan inte sluta kolla. Mycket konstig serie.. hoppas den blir bättre som alla säger! =)

Har kommit hem från löprundan och har duschat sitter nu  och njuter med RIckard i soffan och har lite sådär mysig julkänsla där granen lyser så fint i hörnet!

Just nu grejar jag och Rickard med en sak som jag inte kan skriva om än.. men så fort det är bestämt och klart ska ni få veta. Troligtvis på torsdag! Så jädra spännande just nu!



Jag julen 2010 !


Ha en mysig kväll !! KRAM / S

Kommentarer
Postat av: Nadia

Dom ljuger Sara!

Första säsongen är bäst, sen så blir den bara sämre och sämre. Då kan vi snacka om att den ballar ur! Haha.



Åh, vad roligt med överraskningar! Ska bli kul att få se sen vad det är :P

2011-12-21 @ 00:40:42
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: äppplet

vad grejar du och ricky med? ;)

2011-12-27 @ 14:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0