Härlig löprunda..

Idag har jag varit hemma hela dagen typ. Var ute och gick en härlig morgonpromenad med Lovisa och Anneli klockan nio. Superskönt att träffa dem och prata av sig lite... Första snön kom i natt så nu är det vitt och vacker ute. Får se hur länge detta håller i.


Jag och Anneli på en restaurang i Stockholm, sommaren 2010
 .

Jag och Lovisa på en förfest i sommras !

På dagen har jag pluggat, är i stort sett klar med mitt arbete/redovisning som jag ska lämna in och redovisa nästa vecka. Sen läser jag för fullt eftersom vi ska ha hemtenta i barnlitteratur över jul. Sjukt mycket litteratur alltså..
På tisdagskvällarna kvart i sex är det frivllig träning för de som vill löpa. Jag är en sån människa som inte bangar för något när det gäller träning. Träning är bland det viktigaste för mig. Så trots snön som har kommit var vi tre tappra som sprang 7,5 km i kväll. Det är så jääädra skönt efter en lång löprunda.. man bara riktigt känner hur det värker i benen och hur duktig man har varit. Och så tänker man att -åhh vad skönt nu kan jag äta upp de där chipsen när jag kommer hem !! =) Nu har jag handlat och är hemma igen. Nu blir det dusch sen krypa ner i soffan och se lite tv innan det är det är dags för sängen! För i  morgon väntar en heldag i Skövde med föreläsningar !


Kommentarer
Postat av: Nadia

Hehe, ja dom kan va söta om dom vill. Idag väckte dom mig dock med att välta ner en blomvas och därmed hälla ut vatten över hela köksgolvet.. Mindre roligt :S

Jadu, nästa vecka så är jag ledig på tisdagen, ska dock på ett luciatåg men det är nog på förmiddagen.. På onsdag så slutar jag vid tre och på torsdag vid sex. Så någon utav dom dagarna kan ni väl komma förbi? :) Vore trevligt! :) :)

2011-12-07 @ 13:00:17
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0