Underbara HELG!

I går spenderade jag morgonen i tvättstugan och dagen i Skövde med klasskompisar.. Det blev en shoppingrunda och lunch i Skövde med kära Johanna och Karin. Mycket trevligt !
I går kväll kollade jag, Andreas och Linda på Rickard när han och hans Råda spelade fotbolldmatch, men de förlorade med 5-0! ! ! Sämsta matchen jag har sett Rickard spela någonsin !
MEn ingen ideè att hänga läpp för det. VI 4a drog till den nyöppnaden restaurangen/baren Smeden`s och åt god mat och drack gott vin . Härlig avslutning på fredagskvällen !



Och här ligger jag och myser nu...
Idag har Rickard varit och spelat golfträvling med Andreas i Grästorp och jag har varit på stan med min syster och hennes barn. Nu ska vi strax göra oss klara för att åka hem till Josse och Danne. Där ska vi äta räkor och annat gott, kanske spela nåt spel, kolla film och bara mysa !

Hoppas ni får en lika bra helg som vi ! =)

Kram Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0