Sommaren var här och vände..

jaa, precis så känns det !
Jag har inte jobbat extremt mycket denna sommaren, utan lagom vilket känns skönt!
Men det har ändå inte vart speciellt många sol- och baddagar denna sommaren! Antalet ggr jag och Rickard har vart ute med båten denna sommaren kan man nog räkna på en hand! Nu är det redan augusti och  den 31e börjar jag skolan igen.. har redan börjat plugga grammatik för att jag inte ska hamna efter.. Den kursen ska tydligen vara jädrigt svår !



Hoppas ni alla haft en bra sommar! Det har jag även ifall det mest har regnat ! =)

Det bäst med denna sommaren har varit min veckas semester.. då Hann jag åka till Göteborg och bo på ett mycket fint spahotell med Rickard, vilket var mycket mysigt! Jag hann också åka en helg till Stockholm och mysa med massa härliga vänner som jag redan saknar massa! Stockholm är en fantastisk stad som har mycket att erbjuda! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0