Morgonstund..

Morgonstunden gillar jag.. Eller jag gillar den när det inte finns några måsten eller stress. Att man hinner ta en morgonpromenad sen gå hem äta frukost i lugn och ro och läsa tidningen. Det är precis vad jag har gjort denna morgonen!

Jag ska snart ta tag i allt och städa i orgning lite och sen göra iordning mig själv! Ska fram på stan och käka lunch med Sandra och hennes lilla Tyra vid halv ett !

Ofta när jag inte har så mycket att göra fastnar jag framför datorn med att kolla olika resemål. Vill mer än gärna åka utomlands i höst.. Men som mitt schema ser ut nu så kan det bli svårt ! Hoppas verkligen att det löser sig.. Behöver komma till sol, värme och bad i några dagar känner jag !

Ha en bra Onsdag! / SARA


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jaha, där ser man! Gud vad roligt för henne! :) Det tycker jag absolut att vi ska kunna klämma in! Dock blir nästa vecka ganska svårt för mig, då jobbar jag kväll varje dag :/ Svinsegt.. Men om ni är lediga tis, ons eller torsdag innan ett så kan man ju hinna med en fika på stan innan jag börjar jobba :) Hehe

2011-08-24 @ 21:23:37
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0