Fotboll vs Bröllop?

Jepp, nu har jag varit hos syster Josse och hennes barn och lekt en stund! Snart kommer Rickard hem med pizza, jag är dock inte hungrig eftersom jag åt hos Josse och Danne. Men en slice går allt ner !
Om en stund ska jag dra till Rackeby och träna 2 timmar sen bli det lagmöte och fika efteråt ! Alltid mysigt med fika med mitt härliga fotbollslag efter träningen.. =)



Jag äslkar att spela fotboll och ställer alltid upp om det fattas folk eller sådär i något utav de andra lagen.. Men ..
PÅ lördag ska jag på bröllop, vilket ska bli fantastiskt roligt men jag missar också en utan A-lagets viktigaste matcher.. mot VARA ! Jag är grymt sugen på att äntligen få vinna mot dem. men det får tjejerna klara utan mig..

Nu kom pizzan.. på återseende ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0