Elton John i högtalarna..

Ja, min morgonpromenad blev inställt därför att återigen smattrar regnet mot takfönstret när jag vaknar. Sätte på Elton Johns skriva och städade en stund istället. Nu är det ganska rent, behöver dock fortfarande tvätta golvet.. Men det tänkte jag göra i morgon. Nu har det slutat regna så jag ska ta mig en promenix nu istället.
Funderar på vad jag ska jag laga till middag i dag.. Var ute i skogen i går och plockade kantareller så tänkte laga något med kantareller iaf !!

Lördagens bröllop var så himmla fint och roligt ! Bilder kommer snart upp också !! =)

Här kommer en bild på mig och min syssling Lovisa Senby från den sista Måndaxklubben i Lidköping !



Om två timmar är det dags för fotbollsträning så bäst att ge sig ut på promenaden nu =)
Ha en bra måndag / SARA

Kommentarer
Postat av: Nadia

Bara bra med mig! :) Hur är det själv? Jaaa, vafan.. för länge sen! Nu är det dags att styra upp något tycker jag! :)

2011-08-22 @ 18:54:38
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0