Blondieee!

Hejsan !

Ägnade 3 timmar på Salong Axelsson i Lidköping i går .. Gjorde slingor och klippte mig ! Såhääär ljus är jag i huvudet nu.




.. Och sähär mörk var jag förra sommaren, eller rättare sagt så är det min riktiga hårfärg.



Visst är det stor skillnad !? Men jag är mycket nöjd!


Idag hoppar jag träning! Körde stenhårt på pumpen i går och har fotbollsträning i morgon så idag får det bli vila. Ska börja kolla lite i min grammatikbok. Hade ju första dagen i skolan i dag för termin tre på lärarutbildningen. Känns riktigt skönt att vara igång igen. grymt skoj att träffa alla härliga klasskamrater också. De ska ut på fredag på kåren, men jag har ganska mycket denna helgen så kommer nog få hoppa det.. =/

Klockan åtta  ska jag tända ljus och mysa och se ROBINSON såklart !! =)



Ha en mysig onsdagskväll KRAM / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0