finne ..



Hello.

Ska hålla ett föredrag för klassen i hälsopedagogiken på onsdag så har grejat med det hela förmiddagen.
Ska prata om varför fett är bra för hälsan.

Om 30min kommer Thea och hämtar mig vi ska till skolan en sväng och göra lite matte.
Sen måste verkligen jag och Rickard åka och STORhandla. HATAR att ha en tom kyl.

I kväll blir det hårdträning i två timmar, ska bli riktigt gött !!
Som pricken över iet har jag fått en lite äcklig finne i ansiktet... brukar aldrig få de så när jag väl får det är det inte så skööönt..

Måste borsta tänderna och byta om..

See you !

Kommentarer
Postat av: äpplet

Nu får du snart uppdatera igen :D segis!

2010-04-05 @ 19:57:31
Postat av: Lovisa

Nu har du haft din finne jävligt länge :)

2010-04-19 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0