Varför är jag så seg på att ringa..?

Jag har tänkt på en sak...
Jämt när jag ska tex ringa och boka tid hos nån (tex hos frisören eller massagetid) då tänker jag på det jättelänge innan jag tar tag i det! Nu har jag tänkt i över en månad att jag måste ringa och boka ny tid hos frisören för mitt hår är så slitet.. Men det blir liksom aldrig av.


Är det nån mer än jag som har problem att få tummen ur röven och göra det man har tänkt på såg länge?!

Sådär om man skulle ta och ringa frisören och boka tid nu då! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart jag lever=)

Jobbar å sliter som vanligt. Hur går det för dig i skolan med allt pluggande???



Kram

2010-01-27 @ 20:08:44
URL: http://lindaekden.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja den röda gillar jag as mycket=) se bara vad andreas säger om den. japp de blir vita lr lite beige vita luckor.

ja jobbar hela helgen tyvärr..

själv da

2010-01-27 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0