Underbara helg.

EN HELLEGID HELG!
Gick upp halv åtta och gick på mattelektionen. Hem igen för att äta lite och göra lite mer matte innan det var dags för lunchspinningen.

Riktigt hårt pass idag. Är helt slut! Ska Dammsuga och tvätta golven här hemma nu innan jag hoppar in i duschen! Sen får det bli några timmar med matte och andra läxor ! I kväll blir det myskväll ute i Rackeby med familjen. Jag och Rickard åker väl ut runt halv sju och ska laga en god mat. Jag tänkte laga maten idag.

Kvällens middag:
Fylld fäskfile med mozzarela och soltorkade tomater och ungsbakade rotfrukter och gorgonzolasås.


M
åste ju ta det lugnt i kväll eftersom det är fotbollsmatch i morgon och även ladda inför i morgon kväll då vi ska på kusinenes 30-års fest i Skövde, Rööj!!


Ha en bra fredag! KRAM / S  Pzzzt.. det kommer in bilder på min outfit som jag ska ha på mig i morgon senare i dag!


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heeej sööt!

Allt bra?

Hoppas du haft en trevlig helg! Gjort något skoj?



Kramis

2010-01-31 @ 21:47:31
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0