Torsdag

Hej hopp!
Ska packa mina grejer och byta om !
Strax kommer Äpplet och hämtar mig så drar vi till badhuset. Det blir lite träning (för min del iaf pga världens träningvärk i benen), simma och sen duscha och basta! Ska bli riktigt skönt!
Nu har jag pluggat matte i några timmar så jag förskännar en paus i pluggandet!! =)

Efter det blir det lite lunch och sen i eftermiddag tänkte jag åka hem till syster Josse så hon kan hjälpa mig lite med matten som jag inte fattade!

I kväll blir det kinamat och bandy hos Josse med min la familia !
Villa-Västerås klockan 19.00
Spännade eftersom Josses sambo  Daniel Andersson nr:83 spelar i Villa !!



Ha en bra torsdag! Kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0