Torsdag 08.00

Vaknade jag upp för att ringa vårdcentralen och sen ta en morgonpromenad med mamma till mormor och morfar.
När vi kom fram till dem fick jag en tid på vårdcentralen för min mage så det var bara till att ta deras bil och åka ditt.
Som jag redan viste innan så viste dem inte vad det var. Men om det gör mer ont så skulle jag åka in till sjukhuset för då kunde det vara blindtarmen! Jag hoppas inte det kommer göra mer ont !


Efter det besöket åkte vi hem till mormor och morfar igen, tog en fika innan det var dags att gå tillbaka i snövädret!!
NU har jag vart hemma en stund. Ätit lunch, kycklingsallad och spelat The sims !! =)

Nu ska jag greja lite här hemma och sen slänga mig i soffan innan det är dags för ett spinningpass med Thea kvart över sex !! Då jävlar kör vi gärnet !

Matilda.A. och Jag ! bowlingparty-09



Ha en bra torsdagskväll. KRAM / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0