Skön torsdag!

Hejsan.

Började min morgon med en frukost sen en riktig långpromenad med min käre mor.
Hämtade databoken hos Emmelie på vägen hem, så har suttit ett antal timmar på eftermiddagen och plöjt igenom wordkapitlet och gjort övningar på datorn.
Pricken över i:et var att under tiden som jag skulle konsentrera mig var det en brud här som skulle byta våran fläkt i köket.. och hon borra minsan.. som om hon inte gjort nåt annat!

I kväll har jag, Thea och Maria vart på spinning.. Riktigt gött och svettas så mycket!
Nu är kycklingen i ugnen och jag ska hoppa in i duschen!

Sen blir det en god middag och en bra film!

I morgon väntar några timmar i skolen innan det är dags för lunchspinningen! =)
Efter det blir det matte hos min systeryster Josse !

Ha en bra torsdagskväll Kram / S

Ps. Häromdan när jag kom hem stod det en stor, fin bukett med massa röda rosor i på bordet med ett kort i som dem stod -Jag älskar dig ! i  En riktig man det! =) ( sånt gör mig så glad=)

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hello sweetie pie!



Allt bra med dig idag?

Ska du hitta på något skoj i helgen?



Kram!

2010-01-21 @ 21:39:29
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0