Skola och sen jobb.

Hejsan!

Har vart i skolan hela förmiddagen.. haft matte B och naturkunskap B.
Så nu är jag hemma igen, skönt! Har ätit 2 toast och ett glas Oboy och gjort lite mer matte.
Nu ska jag slänga mig i soffan och läsa lite och ta en power nap innan det är dags för jobb klockan 16.00.

Tråkigt att jag inte lagt ut några bilder på ett bra tag men kameran har vartit död ett bra tag! Men i dag har jag äntligen fått i batteriet i laddaren så nu blir det snart mera kort och bilder från mig! =)

Läste hos min käe kompis Fredrika ( www.fredrikacarlzon.blogg.se )som håller till i Australien för tillfället att det är den australienska dagen idag (där) och kom och tänka på min och matildas resa förra året. Den dagen umgicks vi emd ett gäng från Australien i Thailand. Det var en riktigt rolig kväll !

Jag förra året, den australienska dagen. Därav deras flaga runt halsen!!



Kram/ S


Kommentarer
Postat av: äpplet

HAHAHHA! Oja denna dagen vet vi hur man firar :)

2010-01-26 @ 17:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0