Plugg och dagdröm

Försöker plugga matte så gott det går men kommer på mig själv med att sitta och dagdrömma om Thailand och andra varma länder!
Har precis kollat runt på andra bloggar som skrivs ifrån Thailand och Fillipinerna och jag kan ju säga att jag är AVIS. Avis som attan! Att det är typ ett år kvar tills jag och älskling och kanske vänner? ska åka utomlands igen känns ganska segt och jäkligt långt borta!
Jag hoppas bara på att det löser sig med skolan om jag nu kommer in på högskolan till hösten!!!
Skulle vara skönt att åka efter julafton och komma hem efter nyår sen!! =)

Hmm.. pluggandet då? Jo det går bra! MYcket att tänka på bara och vi har inte ens böjat med alla kurser än!
Men jag tror att det kommer  gå skitbra. Har redan kommit en bit i Matte A boken men det blir nog väre sen för i eftermiddag tänkte jag även börja lite i Matte B boken.
Kommer nog bli lite tufft att göra både matte a och matte b samtidigt! Men jag har ju en sambo som hjälpter och stöttar mig också!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0