Onsdagar.

Goddagen.

Ska strax byta om och ta mig fram till stan. Måste in på banken och fixa så att mitt csn bidrag hamnar i rätta händer. Kvart i tolv ska jag ha min första "lektion" i hälsopedagogik. Det ska bli skoj, som läraren förklara så är det nog bara ett enda stort arbete som man ska göras om man vill ha VG-MVG.. men det är det värt!!

Onsdagar är gryma nu för tiden. Först skolan sen hem och varva ner lite innan det är dags för ett hårt pass med fotbollslaget. Vi träffas klockan 18.00, vi spelar inte fotboll utan har ett 2 timmars pass med ett svinjobbigt styrke och konditionspass. Så efter onsdagen brukar man knappt kunna röra på sig på flera dagar! =)




I dag har jag även Matte och Naturkunskap.
Matten går bra men naturkunskapen går sådär.. atomer, molekyler, elektroner och neutroner snurar omkring i huvudet på mig! Vi ska kunna reaktionen mellan syre och magnesium... Jag får nog be min lärare om lite hjälp i dag!  =/


Ha en bra onsdag! Kram / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0