Morgonspinning

God morgon!

Var uppe klockan 05.00 och körde Rickard till jobbet så jag kan ha bilen under dagen!
Hemma igen kunde jag inte somna om utan låg minst en timme innan jag till slut somna in och vakna med ett ryck igen av väckarklockan.
Dags för mogrgonpasset med spinning. Istället för att gå upp och äta en havregryngrön till frukost låg jag kvar och drog mig i sängen.
'VIlket jag inte skulle gjort, var helt slut på spinningen, det var precis så jag orkade igenom hela passet.

Väl hemma igen så sitter jag är med min gröt! =)
Ska äta upp, plocka ur diskmaskien och sen plcka in i diskmaskien! Byta sängkläder och sen ta en lång dusch.
Efter det blir det plugga plugga plugga! Matte och datakunskap!

I kväll blir det middag med älsklingen och sen tar jag en tur till Matilda för lite film och mys!!


Ha en bra måndag! Kram/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0