Härlig fredag.

Goddagens !..

Vaknade upp lite innan nio men låg kvar en stund, sätte på morgonmix på tven och bara njöt.
Efter en stor och god frukost är jag nu redo för lunchspinningen som börjar klockan 12.00.
Klockan 18.00 i kväll blir det jobb i serverig och bar till 03.00 i natt !
kommer vara lagom trött i morgon när jag ska upp tidigt och träna fotboll. Men det är så grymt roligt så jag vill inte missa.
Dock känner jag mig nästan lite smått bakis när jag får sova så lite men jag älskar och träna såå skitsamma.

Nu ska jag fixa iordning mig, ta på mig träningskläder och borsta tänderna. Halv tolv ska jag möta upp Thea och kvart i möter vi upp Sofia. Så vi blir ett litet gäng som drar ditt i dag!! =)



Ha en bra fredag ! =)

KRAM / S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0