Dag 1 på komvux.

Hello.

Gick upp klockan 08.00 i dag. Fattar ni? har haft kvällsjobb ända sen jag gick ur skolan. Så detta kommer bli lite annorlunda men nog ganska bra för mig. Det ska bli skönt och börja komma in på lite mer normala banor. Gå upp i tid, plugga, träna och sånt där som är bra ! Och sen jobba ca 2 kvällar i veckan också!

Har vart på ett informationsmöte i dag och sen träffat mina olika lärare. Vissa bättre än andra..
Detta kommer bli en bra termin med mkt plugg och mkt matte !
Nu måste jag köpa alla böcker som man måste ha om det inte än någon där hemma som har gammla gymnasieböcker liggande som ni vill bli av med ?


Dem böcker jag behöver är, Naturkunskap B, Matte B och Hälsopedagogik.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad spännande med första dagen i skolan, inte direkt osm när man var sju år gammal men iaf :) Det kommer nog gå vägen ska du se, det gäller att bestämma sig bara :) Kram Kram

2010-01-11 @ 22:43:02
URL: http://annelisynnerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0