Spinning och jobb.

Har vart uppe sen halv tio. Har ätit min vanliga frukost, havregrynsgröt med äppelmos på!
Jag vet att jag borde plugga natur  men har inte orkat ta tag i det än. I bland känner jag bara att min hjärna inte orkar med allt!
Men att jag får brabetyg är det viktigaste just nu så ska snart släppa datorn och plugga en timma naturkunskap innan pappa kommer och hämtar mig! Klockan 12 blir det lunchspinning som vanligt!
Det ska bli skönt, så befriannde och träna.. all stress försvinner och man kan ränsa hjärnan på tankar.

Halv två ska jag och Rickard äta lunch hos svärmor ! Det ska bli riktigt gott...
Sen blir det mera plugg innan jag ska åka i väg och jobba klockan 18 tills i natt.

Snön vräcker ner ute, det finns inget som kan hindra den! Jag som drömmer om våren, grönska och sol!


Kommentarer
Postat av: lovisa

vilken snygg svart klänning ;) fan vad naturskiten är svår får ont i skallen för mycket att ta in!!fattar typ inget! jaja vi hörs hoppas du får en bra helg :)puss

2010-02-19 @ 12:15:55
URL: http://baralovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0