Onsdagen är strax över..

God kväll.

Har vart och kört ett riktigt hårt träningspass, ätit middag och duschat.
Nu ligger Rickard i soffan och kollar på fotboll (som vanligt).. Jag är skittrött mina ben känns som spagetti och mina armar som bly efter tränignen så ska snart bege mig till våran stora, sköna säng och läsa en stund.

I morgon väntar en hel dag med plugg. Sen ska jag även gå och handla och passa på och köpa ingredienser till ett bröd som jag ska baka.. ett nyttigt bröd! Jag har fått det receptet av Matilda och jag vet att det är gott så det ska bli skoj och se om det blir lika gott när jag ska göra det !

Just det gjorde en riktigt god milkshake i går på jobbet när det inte fanns något att göra.
Den innehöll:


Vaniljglass
Turkisk yougurt
Färsk hallon
Mjölk
Lite socker
MIXA



Sov gott. kram / S


Kommentarer
Postat av: mallan

låter gött det att du aldrig kan bjuda din syster på något sånt

2010-02-11 @ 11:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0