Måndag förmiddag.

Tjenixen.

Snön har verkligen vräkt ner denna helgen och jag har tagit ett kort på min cykel för att ni som inte bor i Lidköping ska få ett hum om hur mkt snö det igentligen har kommit. Helt sjukt !


Ljuslyktan som jag köpte på Åhlens ser ut såhär ( det ska vara vit sand i botten med!)




När jag vackna har jag ätit frukost och bara pluggat hela förmiddagen. Nu ska jag tagit en liten paus men ska stax forsätta. Efter lunch kommer Lovisa hit då ska vi öva på Matte A. Eftersom jag och hon ska ha vårat första matteprov i eftermiddag! Önska oss lycka till!! =)



Så här ser vårat köksbord ut numera!


I dag är fotbollsträningen inställd för det är så sjukt mkt snö ute. Vi skulle ha tränat på konstgräset!
Så i dag får jag ta tag i träningen själv. Anntingen spinning 17.30 om jag hinner annars löpning utomhus!


Ha en bra måndag! Kram / S

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

God dag söt :)



Haft bra bra helg?



Kramis

2010-03-08 @ 11:46:11
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0